دستمو بگیر خدایا


تــــــــــــرنم یک تــــــــــــــرانه

 دستمو بگیر،نزار اشتباه برم

 
جز در خونت،تو بگو کجا برم
 
بی قرارتم ای همه قراره من
 
تو بی کسی یام،عشق تو تبار من
 
عشق اول و آخر من
 
سایه تو رو سر من
 
ای همه ی باور من
 
ای کس و کارم
 
به تو مدیونم به نگات
 
به همه عاشق کشیات
 
میذاره  دل  سر به هوات تا تو رو دارم
 
جای تو توی دل شکستست
 
اسمت کلید همه ی درهای بستست
 
وقتی دلم از زندگی سیره
 
یاد تو مرحم واسه ی دل های خستست
 
من سرگردون رو ببین
 
اشک های پنهون رو ببین
 
حرمت مهمون رو ببین
 
تو پناهم باش
 
دستای خالیمو ببین
 
بی پرو بالیمو ببین
 
گرفته حالیمو ببین
 
تکه گاهم باش
 


دریافت کد نوشته به دنبال موس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 12 بهمن 1391 | 11:27 | سارا جون |

Sara